Ihre Suche nach "Internal Customer-Centric Management" ergab 26 Treffer

Ansicht:
: Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management, Buch

Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 128,00*
: Effektives Customer Relationship Management, Buch

Effektives Customer Relationship Management

Dieses CRM-Standardwerk behandelt die wesentlichen Fragen im Rahmen der Einsetzung und Organisation von Customer Relationship Management. Dies betrifft sowohl die Verzahnung mit Marketing- und Vertriebspr…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 64,99*
Erin B Taylor: Customer-Centric Innovation in Finance, Buch

Erin B Taylor, Anette Broløs
Customer-Centric Innovation in Finance

The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers. Customer-Centric Innovation in Finance helps finance…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 222,67*
Erin B Taylor: Customer-Centric Innovation in Finance, Buch

Erin B Taylor, Anette Broløs
Customer-Centric Innovation in Finance

Learn how to truly understand your finance and fintech customers in the age of web3, open banking and decentralization and innovate to meet their current and future needs.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 62,52*
Willy Schneider: Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management", Buch

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Fachbuchreihe "Management-Kompetenz kompakt" -Band 6

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert die Perspe…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 29,90*
Willy Schneider: Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management", Buch

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Fachbuchreihe "Management-Kompetenz kompakt" -Band 6

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert die Perspe…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 29,90*
Michael Kleinaltenkamp: Customer Success Management - Kundenerfolg als Geschäftsstrategie, Buch

Michael Kleinaltenkamp, Laura Elgeti, Katharina Prohl-Schwenke
Customer Success Management - Kundenerfolg als Geschäftsstrategie

Ende 2024 gaben fast 250.000 Personen auf LinkedIn an, eine Position als Customer Success Manager zu bekleiden. Customer Success Management (CSM) ist somit die am schnellsten wachsende Unternehmensfunktio…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 54,99*
Kerstin Sayer: Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration, Buch

Kerstin Sayer
Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration

Neue digitale Zugänge zum Kunden und eine zunehmende Beziehungsorientierung sowie kürzere Beziehungszyklen durch mehr Dynamik und Flexibilität auf dem Markt leiten in B2B-Unternehmen einen Perspektivwechs…

sofort lieferbar
Buch
EUR 79,99*
Fred Selnes: Customer Portfolio Management, Buch

Fred Selnes, Michael D Johnson
Customer Portfolio Management

How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale. Which would you rather have: a sma…

lieferbar ab 18.3.2025.
Buch
EUR 31,90*
Claudia Thonet: Der agile Vertrieb, Buch

Claudia Thonet
Der agile Vertrieb

Edition Sales Excellence

Agile Prinzipien und Frameworks wurden zwar für die Entwicklung komplexer Produkte geschaffen, doch sie lassen sich auch im Vertrieb gewinnbringend nutzen. Mit diesem Buch erhalten Geschäftsführer, Vertri…

sofort lieferbar
Buch
EUR 54,99*
Michael Kleinaltenkamp: Customer Success Management, Buch

Michael Kleinaltenkamp, Laura Elgeti, Katharina Prohl-Schwenke
Customer Success Management

End of 2022, nearly 200,000 people indicated holding a position as a customer success manager on LinkedIn. Customer success management (CSM) is thus the fastest growing business function. It was first imp…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 74,66*
Anna Selent: Digital Interaction Hubs für B2B-Kundeninteraktionen, Buch

Anna Selent
Digital Interaction Hubs für B2B-Kundeninteraktionen

Dieses Buch befasst sich mit dem B2B-Softwarekauf, den relevanten Buyer Personas, den kaufbezogenen digitalen Interaktionen und deren Knotenpunkten ( Hubs ). Die Autorin präsentiert eigene Forschungserken…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 37,99*
Miguel de Embil: Abolition of custom houses and internal revenues, Buch

Miguel de Embil
Abolition of custom houses and internal revenues

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 11,90*
Miguel de Embil: Abolition of custom houses and internal revenues, Buch

Miguel de Embil
Abolition of custom houses and internal revenues

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 32,90*
: Customer Centricity, Buch

Customer Centricity

Dieses Buch schlägt eine Brücke zwischen wissenschaftlicher Forschung zu Customer Centricity und ihrer praxisorientierten Anwendung. Das Interesse und die Begeisterung für Customer Centricity sind seit ei…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 54,99*
Andreas Schmidt: Wissenszentrierte CRM-Strategien, Buch

Andreas Schmidt
Wissenszentrierte CRM-Strategien

Kundenzentrierte Unternehmensführung

Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozesse des Unte…

Erscheint bald
Buch
William Henry Burroughs: A treatise on the law of taxation as imposed by the states and their municipalities: or other subdivisions, and as exercised by the government of the United States, particularly in the customs and internal revenue, Buch

William Henry Burroughs
A treatise on the law of taxation as imposed by the states and their municipalities: or other subdivisions, and as exercised by the government of the United States, particularly in the customs and internal revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 109,90*
William Henry Burroughs: A treatise on the law of taxation as imposed by the states and their municipalities: or other subdivisions, and as exercised by the government of the United States, particularly in the customs and internal revenue, Buch

William Henry Burroughs
A treatise on the law of taxation as imposed by the states and their municipalities: or other subdivisions, and as exercised by the government of the United States, particularly in the customs and internal revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 129,90*
Eric Yaverbaum: Public Relations for Dummies, Buch

Eric Yaverbaum
Public Relations for Dummies

Understand what it takes to develop successful public relations campaigns Effective public relations (PR) can help level the playing field between you and your competitors. You don't necessarily need a bi…

lieferbar ab 11.3.2025.
Buch
EUR 26,91*
Martin Kihn: Customer 360, Buch

Martin Kihn, Andrea Chen Lin
Customer 360

Praise for CUSTOMER 360 "Customer 360 stands out in a crowded conversation by showing businesses how they can use complex new technologies to give customers the better experiences they want and to unlock …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 28,91*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.