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: Public Sector Marketing Communications Volume I, Buch

Public Sector Marketing Communications Volume I

Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa

African nations are seeking ways to build strong institutions that are development-oriented and people-centred. Extant literature has reported the negative consequences of ineffective government communica…

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: Public Sector Marketing Communications, Volume II, Buch

Public Sector Marketing Communications, Volume II

Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa

Building public sector image and trust in Africa requires judicious use of appropriate marketing communications tools and platforms. Contributing authors to this second volume of a two-volume work offer i…

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Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

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Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

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: People, Culture & Communication, Buch

People, Culture & Communication

Haufe Fachbuch

Unternehmensdarstellungen werden in der Regel im Marketing erstellt und sind auf die Zielgruppen Marketing & Sales ausgerichtet, während die Zielgruppen von HR - Bewerber:innen und Interessent:innen - mei…

lieferbar ab 17.10.2024.
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Albert N. Greco: Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024, Buch

Albert N. Greco
Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024

Marketing and Communication in Higher Education

This book explores the recent history and future directions of scholarly publishing in the humanities in the United States from a marketing and communications perspective. The study draws on statistical s…

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Jan Lies: Economy as Communication - Communication as Economy, Buch

Jan Lies
Economy as Communication - Communication as Economy

This book describes the communicative change in the economy. If economics essentially means the organization of value creation through management in companies or by companies in markets, then the communic…

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Gidon Wagner: Der Klartext-Effekt, Buch

Gidon Wagner
Der Klartext-Effekt

Verständliche Kommunikation strafft und beschleunigt die Abläufe im Unternehmen - das spart Kosten und steigert Gewinne. Klare Sprache stärkt das Vertrauen von Kunden, Mitarbeitern, sogar von Anlegern. Un…

lieferbar ab 23.11.2024.
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: Wirkungsvolle Nachhaltigkeitskommunikation, Buch

Wirkungsvolle Nachhaltigkeitskommunikation

SDG - Forschung, Konzepte, Lösungsansätze zur Nachhaltigkeit

Dieses Buch erläutert, wie Unternehmen das Thema Nachhaltigkeit mit allen Aspekten wirkungsvoll kommunizieren können, um auch in Zukunft bei allen Stakeholdern relevant und glaubwürdig zu bleiben. Denn Na…

lieferbar ab 17.11.2024.
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Ines Hoelter: Mitreißend sprechen wie Obama, Buch

Ines Hoelter
Mitreißend sprechen wie Obama

Dieses Buch zeigt, wie Sie im Beruf authentisch sprechen und Menschen überzeugen - sei es aus dem Stegreif oder dann, wenn es gerade wirklich drauf ankommt. Die renommierte Rhetoriktrainerin und Medienpro…

lieferbar ab 6.11.2024.
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Peter Metzinger: Business Campaigning: Wirksame Strategien für mehr Einfluss, Buch

Peter Metzinger
Business Campaigning: Wirksame Strategien für mehr Einfluss

Dieses Buch beschreibt das Meta-Konzept "Business Campaigning", das dabei hilft, die Meinung oder das Verhalten von Zielgruppen zu beeinflussen, um geschäftliche oder politische Ziele zu erreichen. Es umf…

lieferbar ab 31.1.2025.
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Tatjana Müller: Quick Guide Professionelles Content-Management, Buch

Tatjana Müller
Quick Guide Professionelles Content-Management

Dieses kompakte Buch zeigt, was professionelles Content-Management und Content-Marketing ausmacht, welchen Zweck es für Unternehmen erfüllt und wie eine erfolgreiche Content-Strategie aufgebaut wird. Tatj…

lieferbar ab 10.11.2024.
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: Professionelle Sportkommunikation, Buch

Professionelle Sportkommunikation

Dieses Buch bietet einen umfassenden Einblick in die Facetten des dynamischen Themas Sportkommunikation. Die Beitragsautor:innen beschreiben die komplexen Spannungsfelder, aber auch die vielfältigen Chanc…

lieferbar ab 25.10.2024.
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Uwe Seebacher: Unternehmenskommunikation neu gestalten, Buch

Uwe Seebacher
Unternehmenskommunikation neu gestalten

Das Buch macht deutlich, warum eine Neugestaltung der Unternehmenskommunikation erforderlich ist und bietet zugleich praktikable Konzepte und Leitfäden für die Umsetzung. Die Kommunikationsabteilungen hab…

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Robert Rose: Content Marketing Strategy, Buch

Robert Rose
Content Marketing Strategy

Discover a new way to elevate your marketing strategy by formalizing the approach your company takes to content marketing.

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Erica Dhawan: Digital Body Language: How to Build Trust and Connection, No Matter the Distance, Buch

Erica Dhawan
Digital Body Language: How to Build Trust and Connection, No Matter the Distance

An instant Wall Street Journal Bestseller Now in paperback-the definitive guide to communicating and connecting in a hybrid world. Email replies that show up a week later. Video chats full of "oops sorr…

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Robert Rose: Content Marketing Strategy, Buch

Robert Rose
Content Marketing Strategy

Discover a new way to elevate your marketing strategy by formalizing the approach your company takes to content marketing.

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Terry Szuplat: Say It Well, Buch

Terry Szuplat
Say It Well

One of Barack Obama's longest-serving speechwriters reveals the public speaking lessons that will help you become a more confident and compelling communicator and leader. As a White House speechwriter, Te…

lieferbar ab 15.9.2024.
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Mark Edwards: Best Story Wins, Buch

Mark Edwards
Best Story Wins

Journalist-turned-business coach Mark Edwards has developed his own methodology for telling compelling stories at work. Best Story Wins shows how storytelling will make better communicators of us all.

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Laura Macdonald: Endowment Handbook, Buch

Laura Macdonald
Endowment Handbook

Praise for THE Endowment HANDBOOK "The Endowment Handbook is an invaluable resource for anyone involved in the nonprofit sector. The author's expertise and practical advice offer a roadmap for building fi…

lieferbar ab 18.9.2024.
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