Ihre Suche ergab 3 Treffer

Ansicht:
Mette Gabler: Creating Slogans for Social Change, Buch

Mette Gabler
Creating Slogans for Social Change

Media and Cultural Studies 4

What role media content and technologies play in processes of change is an ongoing and multi-layered discussion. Therein, advertising and gender have an extraordinary position. In the context of adverti…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 50,00*
Marlène Harles: Collectives, Localities, Networks, Buch

Marlène Harles
Collectives, Localities, Networks

Heidelberg Studies on Transculturality 10

Artist collectives emerge as driving forces in the art field. They activate new spaces as locales of artistic practice and display. They shape emerging formats, from neighborhood arts projects to largesca…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 57,00*
: Von Aachen bis Akkon, Buch

Von Aachen bis Akkon

Online-Schriften des DHI Rom. Neue Reihe | Pubblicazioni online del DHI Roma. Nuova serie. 9

Dieser anlässlich des 70. Geburtstages von Hubert Houben publizierte Band stellt Grenzüberschreitungen als eines der Themen, die dem Jubilar am Herzen liegen, in den Mittelpunkt. Indem die Autorinnen un…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 39,90*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.