Trefferliste "Marketing Investments" - alle Bücher

Wir konnten keine exakten Treffer zu Ihrer Suche nach "marketing investments" finden. Könnten diese Produkte zu Ihrer Suche passen?

Ansicht:

Johan Walden
Quantitative Finance

A graduate-level, mathematically rigorous introduction to the tools, methods, and approaches used in contemporary quantitative financeThis book offers a theory-oriented introduction to investments, asset …

Erscheint bald
Buch

Jean-Pierre Danthine, John B Donaldson, Samuel Danthine
Intermediate Financial Theory

Intermediate Financial Theory, Fourth Edition provides an updated and thorough explanation of basic financial concepts, in a manner accessible both to those new to the subject and to those without a deep …

lieferbar ab 3.9.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,24

Fred Selnes, Michael D Johnson
Customer Portfolio Management

How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale.Which would you rather have: a small…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 27,91

Lukas Zimmer
Consumer Responses to Corporate Responsibility and Branding

Lukas Zimmer investigates consumer responses to corporate responsibility and branding in an international context, providing new and important insights for research and practice. He analyzes how multinati…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.