Wir konnten keine exakten Treffer zu Ihrer Suche nach "Empirical marketing" finden. Könnten diese Produkte zu Ihrer Suche passen?

Ansicht:
Ole Gardewin: Platform Ambitions of Brands, Buch

Ole Gardewin
Platform Ambitions of Brands

Innovatives Markenmanagement

The platform economy is gaining increasing importance. Digital platforms can be found in more and more areas of consumers' daily lives. One area particularly affected by this is online shopping, which is …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 109,51*
: Public Relations Management in Africa Volume 2, Buch

Public Relations Management in Africa Volume 2

This two-part volume, the first of its kind, examines current pedagogical modules and research directions in public relations and communication management, identifying emerging issues driving the practice…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 147,93*
Shu-Heng Chen: Foundations of Prediction Markets, Buch

Shu-Heng Chen, Chen-Yuan Tung, Jason Yeh, Bin-Tzong Chie
Foundations of Prediction Markets

Ch1 Introduction and Overview.- Ch2 Friedrich Hayek and Information Aggregation.- Ch3 Testing Hayek Hypothesis: An Experimental Economic Approach .- Ch4 From Market Experiments to Prediction Markets.- Ch5…

lieferbar ab 12.8.2025.
Buch
EUR 188,82*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.