Wir konnten keine exakten Treffer zu Ihrer Suche nach "AI and marketing" finden. Könnten diese Produkte zu Ihrer Suche passen?

Ansicht:
: Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing, Buch

Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing

LIDC Contributions on Antitrust Law, Intellectual Property and Unfair Competition

This book gathers contributions from a broad range of jurisdictions, written by practitioners and academics alike, and offers an unparalleled comparative view of key issues in competition law, intellectua…

sofort lieferbar
Buch
EUR 251,89*
: Generative Künstliche Intelligenz in Marketing und Sales, Buch

Generative Künstliche Intelligenz in Marketing und Sales

Dieses Buch beleuchtet die neuesten Entwicklungen in der Generativen KI und zeigt auf, wie Marketing und Vertrieb sie für sich nutzen können. KI verändert nicht nur einzelne Werkzeuge und Arbeitsweisen, s…

lieferbar ab 4.1.2025.
Buch
EUR 59,99*
Andreas Berens: Content Creation mit KI, Buch

Andreas Berens, Carsten Bolk
Content Creation mit KI

Rheinwerk Computing

Social-Media-Posts automatisch erstellen und kommentieren, Titelseiten von Magazinen gestalten, Interviews vorbereiten, Recherchen anstellen, oder bessere Texte sowie Video- und Audio-Content von der KI e…

sofort lieferbar
Buch
EUR 34,90*
Sachiko Scheuing: How to Use Customer Data, Buch

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Data-driven marketing is a huge aspect of any modern-day marketing plan, but balancing customers' privacy concerns with the latest innovations can be a complex challenge. When done right, data-driven mark…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 202,45*
Sachiko Scheuing: How to Use Customer Data, Buch

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Ensure your marketing is GDPR/DPDI compliant whilst navigating technological changes and optimizing customer experience with this practical and user-friendly guide.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 58,73*
David Meerman Scott: The New Rules of Marketing & PR, Buch

David Meerman Scott
The New Rules of Marketing & PR

"The rapid growth of generative artificial intelligence tools from AI giants like OpenAI and Google, plus a host of smaller startups, is the most significant development in modern marketing and PR since t…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 30,90*
Manuel Beck: Künstliche Intelligenz im Vertrieb, Buch

Manuel Beck
Künstliche Intelligenz im Vertrieb

Dieses Buch bietet eine praxisnahe Einführung in die Anwendung und Implementierung von Künstlicher Intelligenz (KI) in Vertriebsorganisationen. Der Autor zeigt, wie Unternehmen durch den gezielten Einsatz…

lieferbar ab 23.1.2025.
Buch
EUR 49,99*
: Women in Data Science, Buch

Women in Data Science

Der gesellschaftlich richtige Umgang mit Daten ist eine der zentralen Herausforderungen unseres nächsten Jahrzehnts. Wissensgenerierung und daraus abgeleitetes Handeln betrifft alle Bereiche und Branchen.…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 84,99*
Robin Pade: Moral und künstliche Intelligenz im Marketing, Buch

Robin Pade
Moral und künstliche Intelligenz im Marketing

Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung

Konsumentendaten lassen sich zunehmend effektiv mit künstlicher Intelligenz (KI) kombinieren, um die Online Journey kalkuliert zu beeinflussen. Dieses Buch befasst sich anhand dreier Forschungsarbeiten mi…

sofort lieferbar
Buch
EUR 69,99*
: KI in Medien, Kommunikation und Marketing, Buch

KI in Medien, Kommunikation und Marketing

Der Herausgeberband beleuchtet den aktuellen globalen Einsatz von Künstlicher Intelligenz im Kommunikationssektor aus wirtschaftlicher, gesellschaftlicher und rechtlicher Perspektive. Auch der Blick der R…

lieferbar ab 13.1.2025.
Buch
EUR 89,99*
Adam Brotman: AI First, Buch

Adam Brotman, Andy Sack
AI First

AI is going to change brand strategy and marketing forever. Are you ready? What does the rapid rise and astonishing rate of improvement of AI mean for brands in the next five years? Listen to what OpenAI …

Erscheint bald
Buch
Simon Kingsnorth: Marketing in Web 3.0, Buch

Simon Kingsnorth
Marketing in Web 3.0

Create a digital marketing strategy that is future-ready with this comprehensive guide to marketing in web3, the metaverse, AI and the next wave of digital transformation.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 44,84*
Shiv Singh: Marketing with AI for Dummies, Buch

Shiv Singh
Marketing with AI for Dummies

Boost your output with AI It's time for marketers to adapt to another world-altering new technology. This time, it's artificial intelligence, and it's poised to impact how marketers get their work done. T…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 30,40*
Bernard Marr: Generative AI in Practice, Buch

Bernard Marr
Generative AI in Practice

DISCOVER THE NEXT REVOLUTION IN TECHNOLOGY AND SOCIETY: GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE Generative AI in Practice: 100+ Amazing Ways Generative Artificial Intelligence Is Changing Business and Society …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 37,34*
Marcus Sheridan: Endless Customers, Buch

Marcus Sheridan, Bob Ruffolo
Endless Customers

A proven framework to propel your organization into a top market position Endless Customers delivers a proven framework for businesses to become the most trusted and recognized brands in their markets by…

lieferbar ab 15.4.2025.
Buch
EUR 30,40*
Nitin Seth: Mastering the Data Paradox, Buch

Nitin Seth
Mastering the Data Paradox

There are two remarkable phenomena that are unfolding almost simultaneously. The first is the emergence of a data-first world, where data has become a central driving force, shaping industries and fueling…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 23,42*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.